Always On

El teu TAAF sempre connectat

Per a tu i per als teus clients

Hem desenvolupat noves eines de connectivitat i serveis "Always on" (sempre llestes) perquè pugueu oferir servei als vostres clients les 24 hores del dia i els 7 dies de la setmana.

Nova Administració Online

personalitzable

Personalitzable

La nova Administració Online posa a la teva disposició una web corporativa, personalitzable en l'àmbit usuari perquè tu mateix decideixis els seus colors o els logos que hi apareixen.

multipleprofile

Multiples Perfils

Amb múltiples perfils d'usuari, ja siguin propietaris, llogaters, presidents de comunitats o proveïdors. Els perfils disposen de diferents permisos editables.

responsive

Responsive

Totalment adaptativa perquè la web s'adapti a qualsevol pantalla, des de telèfons intel·ligents, tauletes o ordinadors personals.

Ara també en format APP

L'administració online des del teu mòbil

No només hem millora't la web, ara també hem fet una Aplicació Mòbil 100% personalitzable perquè els teus clients puguin gaudir de tota la seva informació relacionada en tot moment des del seu smartphone.

• Notificacions Push*

 

Icona App Personalitzable

 

Autoinstal·lable

Call Center 24/7

El teu telèfon sempre disponible per als teus clients

Activa el teu telèfon a totes hores o només en les hores i els dies que desitgis. Un servei de Call Center professional atendrà les trucades fora d'horari d'oficina per enregistrar qualsevol incidència i oferir una primera resposta al client. Perquè la teva oficina, sempre està disponible.

• Trucada d'incidència: Una operadora atendrà la trucada de forma personalitzada, donant la informació necessària segons l'argumentari desitjat, i accedirà a TAAF per tal de poder obtenir informació sobre la incidència, podent notificar-la al proveïdor si aquest està indicat.

• Trucada d'avis: Una operadora atendrà a l'avís o reclamació efectuat pel client i la registrarà a TAAF per al coneixement de l'oficina.

No et perdis la presentació i aprofita't d'un descompte únic

Dijous 4 d'Abril a Networkia

En l'acte es presentaran les novetats que formen la campanya Always On. Es donarà a conèixer la Nova Administració Online i el Call Center 24. Es faran 2 sessions, al matí (10h - Sense plaçes) i a la tarda (16h).