GESTIÓ DE COMUNITATS
Gestió avançada de comunitats de propietaris
SOFTWARE COMUNITATS
MILLORA EL RENDIMENT DEL TEU NEGOCI
Aplicant les últimes tecnologies i gràcies al Know–How recopilat per centenars de professionals, aportem els procediments de treball més eficaços per una gestió integral de comunitats. L’ERP de TAAF integra tots els departaments de l’empresa en una sola solució.
INFORMACIÓ UNIFICADA DE CLIENTS
Aprofiti també tota la potència del CRM de clients que inclou. El seu client, és el principal actiu, per això li facilitem les eines necessàries per conèixer en tot moment el seu estat i poder atendre’l de la millor forma possible.
GESTIÓ ECONÒMICA FÀCIL I COMPLETA
Incorpora tota la gestió econòmica, es treballa amb compte única o compte per comunitat, TAAF s’encarregarà de gestionar els pagaments, emetre els rebuts i bestretes, generar les remeses SEPA i controlar les devolucions. El control de morositat integrat juntament amb el nostre sistema de comunicacions avançat li permetrà portar un exhaustiu control dels rebuts pendents i notificar els mateixos pel canal que desitgi, cartes, SMS, mails i certificacions electròniques validesa legal, més ràpides i econòmiques que el burofax
Digitalització i automatització total
Processi totes les factures de la manera més automàtica amb les diverses solucions adaptades a cada tipus de gestió, integrant els originals de forma que tots els justificants queden bé informats i els pots tractar a posteriori; evita’n així confusions i paper
Comptabilitat Associada
Si ho desitja, la nostra solució és capaç de generar tota la comptabilitat associada als moviments que es van generant a temps real en la nostra solució CONTA.TAAF; o si ja disposa d’una solució comptable, pot exportar la majoria de solucions (SAGE, A3, Navision, ContaPlus…)
Integració ERP
Si disposa d’una altra solució TAAF, estarà integrada al màxim nivell, permeten aprofitar informació i procediments de treball.
Presupuestos
Amb TAAF s’adapta a la seva forma de treball, amb possibilitat de múltiples pressupostos i conceptes personalitzats. Calculi les quotes fàcilment amb els assistents o emetre les quotes que desitgi.
Juntes
El nostre mòdul de Juntes podrà preparar les reunions, enviar les convocatòries i actuar en la reunió de forma que l’acta es generi fàcilment. Control d’assistència, votacions, seguiments…
Impulsa el teu negoci sense límits
Amb la nostra tecnologia no posem límits al seu creixement, podent gestionar un nombre il·limitat de comunitats i guardant tot l’històric, el que permetrà amb les nostres eines de consultoria analitzar les dades i actuar per millorar la gestió.
Liquidacions i balanços
Conozca el estado de una liquidación de comunidad, así como el balance y comparativos en cualquier momento. El cuadre de comunidades se facilita con las herramientas de puntéo, casación y diario de comunidades. Imprima las liquidaciones o envíelas por email rápidamente. Además, podrá incorporar los justificantes originales de cada movimiento que integrado en la gestión documental.
Incidències
El nostre control d’incidències a través de gestions i agendes integrades li permetran gestionar de forma fàcil i sense errors totes les intervencions que pugui fer en les seves finques i departaments. Associí els proveïdors que intervenen, interactuï amb les companyies d’assegurances, anoti en l’Agenda les visites o reunions. Analitzi quins proveïdors treballen millor, quins elements fallen més sovint o qualsevol altre paràmetre.
Agendes integrades
Agenda integrada pel control de gestions i les cites. La nostra agenda integrada sincronitza amb Outlook, Gmail i els seus dispositius.
Rebuts / Pagaments
De forma automática TAAF sabrá que recibos generar, de que importes y por donde se cobraran. Generación automática de remesas SEPA. Control de recibos y cobros, devoluciones…
CRM de clients
Amb la nostra filosofia de client únic, gestioni tota la seva cartera de clients des d’un sol punt, integra tota la informació i analitzi els seus resultats. Si disposa d’altres solucions TAAF com Comunitats o Comercial. Podrà conèixer en tot moment el que es gestioni a un client independentment del departament que li ofereixi el servei.
Consultes dinàmiques
Una nova eina de TAAF que li permeti ampliar la informació que li donen els nostres llistats. Mitjançant la mateixa pot fer-se consultes a mesura per analitzar qualsevol dada de l’aplicació (Pressupostos, rebuts, factures, balanços…)
Sistema de comunicaciones avanzada
Gràcies als nostres assistents de comunicacions, podrà generar les cartes que desitgi, enviar mails (amb la seva compta de correu, enviar SMS, incloure mails certificats i SMS certificats de validesa legal, però més ràpid d’enviar i cost econòmic).
Factures de proveïdors / Despeses
Diferents sistemes d’entrada de factures que permeten programar, generar, imputar o passar factures de forma ràpida i eficient. Incorpora l’original a cada factura per a tenir sempre la documentació a disposició.
Control de morositat
TAAF integra un control de morositat amb resultats provats. Mitjançant el control de morositat notifiqui de forma àgil i segura. Aprofiti els nostres sistemes de comunicació com carta, mail, SMS i mail Certificat i SMS Certificat.
Control de comunitats
Integri tota la informació de les seves comunitats, veient de forma ràpida l’estat d’aquestes. Integrant els pressupostos i tota la informació necessària que ens permetrà automatitzar processos com són pòlisses, proveïdors o assegurances, juntament amb la nostra gestió documental integrada mai perdrà la informació.
Seguretat i auditoria
Integrem a la mateixa aplicació en tota la capa de seguretat que li permetrà definir els perfils que necessiti dins l’organització. L’Auditoria integrada permet portar un control de canvis per a recuperar la informació.
Gestió documental integrada
Mitjançant la nostra gestió documental integrada en la mateixa aplicació i base de dades. Oblidis de perdre els documents i estalvií en paper. Tota la documentació s’integrarà, podent consultar-la, tractar-la o enviar-la a qui volgués en qualsevol moment.
Norma Q43
Si el volum comença a ser important, disposem d’eines com la Q43 que la permetrà imputar els despeses mitjançant la descàrrega de l’extracte bancari. Estalvií hores de feina i guanyi en seguretat.
Facturació Integrada
Podrà facturar honoraris per la gestió, o qualsevol tipus de factura que desitgi fer per serveis. Tot integrat en una única solució, TAAF pot convertir-se en la seva eina de facturació.
HOTLINE
Servei tècnic sempre preparat per a resoldre els teus dubtes de l’aplicació i en administració de finques gràcies als seus coneixements.
CONSULTORS
Consultors especialitzats en l’anàlisi de les formes de treball dels nostres clients i capaços d’optimitzar-les i millorar-ne els rendiments.
FORMACIÓ
Oferim un servei de formació personalitzada per a cada client amb les seves dades i tenint en compte els seus mètodes de treball.
TESTIMONIS
AMAT té en el seu ADN una inquietud i curiositat pel món tecnològic des de sempre i amb TAAF cobrim aquesta necessitat.
Joana Amat – Amat
Soy cliente de TAAF desde hace 20 años. He visto crecer a la empresa, pero siempre me han atendido con la misma profesionalidad y cercanía, lo cual me ha permitido forjar con prácticamente todos ellos una estrecha relación de confianza.
Unai Etxebarria – Unai Etxebarria
Vam apostar per TAAF per l’àmplia cartera d’Administradors reconeguts en el sector immobiliari que treballen amb ells.