GESTIÓ DE PATRIMONIS
Automatitza i simplifica la gestió del teu patrimoni
SOFTWARE PATRIMONI
TAAF Gestió de Patrimoni ha estat dissenyat específicament per facilitar i automatitzar la gestió del Patrimoni propi o de tercers. Unifiqui en un sol punt totes les tasques vinculades amb la gestió del patrimoni. Tot organitzat i controlat.
La nostra ERP de gestió permet automatitzar les tasques més habituals i repetitives per a poder guanyar temps i sobretot poder evitar possibles errors. Integra tota la informació relativa a las finques, contractes, propietaris i llogaters de forma que puguin navegar i trobar qualsevol cosa en qualsevol moment.
No importa del volum de patrimoni que disposi, TAAF està preparat per gestionar amb la mateixa facilitat, una finca o cent d’elles.
Control de finques
Integri tota la informació de les seves finques, amb els seus departaments. Es poden incloure tota la informació de proveïdors, assegurances, amortitzacions o la gestió documental associada a la mateixa aplicació.
Control de Morositat
TAAF integra un control de morositat amb resultats provats. Mitjançant el control de morositat notifiqui de forma àgil i segura. Aprofiti els nostres sistemes de comunicació com carta, mail, SMS i mail Certificat i SMS Certificat.
Norma Q43
Si el volum comença a ser important, disposem d’eines com la Q43 que la permetrà imputar els despeses mitjançant la descàrrega de l’extracte bancari. Estalvií hores de feina i guanyi en seguretat.
Gestió Documental Integrada
Mitjançant la nostra gestió documental integrada en la mateixa aplicació i base de dades. Oblidis de perdre els documents i estalvií en paper. Tota la documentació s’integrarà, podent consultar-la, tractar-la o enviar-la a qui volgués en qualsevol moment.
Contractes
Contractes actius, ocupació, conceptes a mesura, control de venciments, control de fiances, avals. Amb gestió documental integrada.
Increments
TAAF l’avisarà quan calgui aplicar un increment, sent capaç de calcular i notificar els llogaters. Els contractes queden actualitzades amb el nou import, mantenint sempre l’històric per al seu coneixement. Increments d’IPC, IBI, Obres…
Consultes dinàmiques
Una nova eina de TAAF que li permet ampliar la informació que li donen els nostres resultats. Mitjançant aquesta pot fer consultes a mesura per analitzar qualsevol dada de l’aplicació (Contractes, rebuts, factures, liquidacions…)
Sistema de comunicacions Avançat
Gràcies als nostres assistents de comunicacions, podrà generar les cartes que desitgi, enviar mails (amb la seva compta de correu, enviar SMS, incloure mails certificats i SMS certificats de validesa legal, però més ràpid d’enviar i cost econòmic).
Generador de contractes
Amb la utilitat generador de Contractes, i aprofita’n les dades del contracte, imprimeix el contracte per firmar.
Factures de proveïdors / Despeses
Diferents sistemes d’entrada de factures que permeten programar, generar, imputar o passar factures de forma ràpida i eficient. Incorpora l’original a cada factura per a tenir sempre la documentació a disposició.
Incidències
El nostre control d’incidències a través de gestions i agendes integrades li permetran gestionar de forma fàcil i sense errors totes les intervencions que pugui fer en les seves finques i departaments. Associí els proveïdors que intervenen, interactuï amb les companyies d’assegurances, anoti en l’Agenda les visites o reunions. Analitzi quins proveïdors treballen millor, quins elements fallen més sovint o qualsevol altre paràmetre.
Facturació integrada
Podrà facturar honoraris per la gestió, o qualsevol tipus de factura que desitgi fer per serveis. Tot integrat en una única solució, TAAF pot convertir-se en la seva eina de facturació.
Rebuts / Pagaments:
De forma automàtica TAAF sabrà quins rebuts generar, de quins imports i per on es cobraran. Generació automàtica de remeses SEPA. Control de rebuts i cobraments, devolucions…
Liquidacions / Resum
Mitjançant l’ús de les liquidacions podrà obtenir el resum de la finca o propietat amb la periodicitat que desitgi.
Agendes integrades
Agenda integrada pel control de gestions i les cites. La nostra agenda integrada sincronitza amb Outlook, Gmail i els seus dispositius.
Comptabilitat Associada
Si ho desitja, la nostra solució és capaç de generar tota la comptabilitat associada als moviments que es van generant a temps real en la nostra solució CONTA.TAAF; o si ja disposa d’una solució comptable, pot exportar la majoria de solucions (SAGE, A3, Navision, ContaPlus…)
HOTLINE
Servei tècnic sempre preparat per a resoldre els teus dubtes de l’aplicació i en administració de finques gràcies als seus coneixements.
CONSULTORS
Consultors especialitzats en l’anàlisi de les formes de treball dels nostres clients i capaços d’optimitzar-les i millorar-ne els rendiments.
FORMACIÓ
Oferim un servei de formació personalitzada per a cada client amb les seves dades i tenint en compte els seus mètodes de treball.
TESTIMONIS
Per fer la nostra feina necessitem una eina com TAAF per ser eficients i eficaços.
Carme Trilla – Habitat 3
Fa anys que comptem amb el suport de TAAF per ajudar-nos en la nostra gestió diària d’administració de comunitats i clients de la propietat vertical.
Xavier Bourgeois – Bourgeois Fincas S.L
TAAF ha estat clau en l’automatització, racionalització i digitalització dels nostres processos de treball, ja que no només venen les seves aplicacions, sinó que s’impliquen i comprometen a la seva adaptació i implantació.